Kåta slynan

Vilken dag! Och nu pratar jag inte om intervjuen i P3 eller möten utan jag träffade två ex till mig inom loppet av 15 minuter på Stureplan, först min första pojkvän utanför East och sedan killen jag träffade innan min nuvarande pojkvän på Grev Turegatan. Klockan är strax efter sex här så vi ska snart ut och käka något! Måste bara fräscha till mig lite för jag är både trött, sliten och svettig. Satt där ute nyss och bara njöt.

Jag älskar den. Skulle kunna häva ur mig alla fula ord jag kan och några till, men det hjälper inte ett skit. Med bland annat skådisen Dynamite, Johnny Thrust & Backey Jakic, så sköna människor. Och den måste givetvis slå till när man som minst kan göra någonting åt den. Och han gillar att stoppa sitt organ överallt på sin unga barnvakt. Den här klänningen köpte jag för ett par veckor sedan inne på Zara, 499 kr.

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0