Irene per

Den blonda tomteflickan får smaka på staken i alla hål. Det var nog vid den här tiden förra året som mitt mående började bli sämre, plus/minus några veckor. ?Miley bär inga underkläder. Efter en pilateslektion så ändrade Miley kläder och tog.

Ibland sitter jag och kollar igenom listan på sökord som gett träffar. Nej, nu flyttar jag till nattstad. Vanessa Blond, Ray. se/emmysexblogg Hoppas vi ses där! Ps.

JAG ÄLSKAR FAN MINA FLICKOR! Vet ni hur sköna dom är? Om ni kan få dom? Aldrig i livet. Vi analyserade pojkars beteende, vi pratade analsex, vi åt god mat, vi drack massor av vin, vi spelade tv-spel, vi rökte, vi analyserade lite till.

Hejhej!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0