Vad gjorde jag går? jb´s blogg

Hej! Är tillbaka på hotellrummet igen, har verkligen haft en supertrevlig kväll på Vinci i Borås (åt den bästa svampsoppan någonsin tror jag). Jag vill bara berätta lite om vårt märke Belly Cloud som är högteknologiska underkläder med hålla-in-effekt som vi sålt i butiken ända sedan vi öppnade och de har varit en succé! Märket är tyskt och marknadsledande där- de har format.

Tonårstjejen blir knullad i analen i denna spermadränkta och saftiga trekant. Sovrummets inredning kan vara avgörande för hur mycket sex man har. Den sista tiden har jag inte haft lust. Har försökt, men inte hittat gnistan, inte haft orken. Filmen är den 5e och sista delen i Mike Becks långfilm Lolitans Dagbok. Nu för tiden handlar det tydligen inte bara om hur själva förhållandet är, utan det är även viktigt att tänka på hur lustfyllt sovrummet är. I alla fall om man ska tro den här artikeln från Aftonbladet, Wendela.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0