Look of tonight!

Har en massa bikinidelar men inget helt bikiniset haha ;PVet inte riktigt vilken slags bikini jag är ute efter men läste nyss att om man är päronformad, som jag är, så ska man inte ha en allt för liten underdel utan mer hipsters eller liknande. Nu har man sökt kurs för hösten och sedan får vi se om jag hoppar på studierna igen då eller om jag väntar till våren. Som jag känner just nu så kan jag göra det med detsamma, men ska prata med min läkare och med min egen psykiska hälsa innan jag fattar ett definitivt beslut i den frågan.

Trots det födde de ett vitt barn som inte är albino. VINTER! D haha. ^^ Det pirrar i magen som att man ska åka o öppna julklappar. Träffa porrstjärnan Olivia och se en av Joe Wallachs flickor i aktion, på sexmässan i Bratislava.

Hejhej!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0