Jättelik kvinna

Vaknade av att Denise mobilalarm gick igång och hon skulle till jobbet. Att visa intresse är något som jag märkt många tjejer har problem med på olika nivåer. Intresse visas både medvetet och undermedvetet.

Jag blir nu lite osäker. Jag är en riktig drömmare och har alltid varit. Om det är något som jag har lärt mig när det gäller att lyckas med det man vill uppnå så är det att man måste ha fokus.

En blond tonårig tjej är helt vild i den här scenen. ) Problemet är att han inte kan få mig att komma. Att du säger att det kanske är en manlighetskris på gång säger en hel del. Hon tar emot sin välutrustade porrhingsten i alla hål. och nu till min egentliga fråga har du ett tips om en bra sexleksak som kan hjälpa mig att känna hur det känns? så att jag har bättre koll på hur jag ska hjälpa honom att få mig dit? tror att det kan vara en manlighetskris på g för honom snart inom kort annars. Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0