Underbara vasastan

Hotell Winn var stället och det var för ca 60 pers.

Del 3 av 4 från filmen Dalkullan. 30 ska jag möta PT-Fia på Worldclass för ett träningspass, ser fram emot det. Möjligtvis Amandla, Martin, Morahoran, Kristine, Samson. Special directors cut med ocensurerade scener som aldrig visats tidigare. Nu drar jag och min vapendragare till Sabai Sabai, thaimat och sedan filmkväll, mysig torsdag! Blir dock ingen sen kväll för mig, imorgon kl 9.

Edit Han kom nyss in och sa att vi ska dra. Haha såg här såg jag nyss ut när vi körde till stan för att köpa lite påfyllning av våra kläder, eller ja iaf jag. Hittade dock typ ingenting, ett par byxor, lösögonfransar och ett par trosor med en gullig rosett på rumpan, naaw. Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0