Hemma hos tina peter

Jag har läst mycket skit om mig själv men det här är faktiskt bara roligt? Hur kan det ens klassas som en nyhet, vem är intresserad? Alla som känner systrarna Lindberg vet att vi bråkar och blir sams… bråkar och blir sams… bråkar och blir sams…   Från Nyheter24       Haha, men det här fick jag se idag… ni roar mig verkligen i dessa tider. Och så lite shopping såklart! Datorn hänger med, men under den här resan ska jag verkligen njuta av semestern så förvänta er inte flera inlägg om dagen. Med bland annat Pirya, Mr Y?  Hoppas ni förstår! Puss! ?.

%description%. Vem drömmer inte om en långhårig blondin? Se henne här tillsammans med två välutrustade och kåta män.

Tillslut satt vi alla och hoppade i bilen och Fräääädrik skrek ”sitt stiiiiiiiiiiiiiill!!! bilen skakar!!!” haha. Vita pärlor och TOKMODERATENS svarta trosor. Jag avser fira denna historiska helg genom att på Tokmoderatens Spreadshirt-butik sälja fyra unika Håkan Juholt t-shirts.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0