Utkast: Maj 11, 2011

Missa inte min webbutik Bellme. Men kan inte du ge lite tips på hur du tänker med din kropp? Svara snälla, /Madde. Hej jessika, jag älskar dina självkänsla inlägg och skulle gärna vilja läsa fler av dom, jag försöker verkligen att tycka om min kropp ochdet går bättre med din hjälp.

 Se två kåta ryska par bredvid varandra i en dubbelsäng! Innan klippet är slut har alla fått smaka ordentligt på varandra. Kommentera Sensuella underkläder. Inte jätteförtjust i den, ärmarna är lite knasiga, och med din fantastiska figur kan du absolut ha på dig något snyggare (man behöver dock inte ha urringning för att vara snygg, men den visar inte din midja och så).

Åh åh åh åh nu har jag nyss betalat fakturan för vår båtresa i sommar, det känns så skönt att den är betald! Den 26/6-3/7 så kommer marcus, jag, Messi, Emma, Josephine och Erik åka till Athen för att sedan segla en vecka bland Kykladerna (Greklands skärgård). i framtiden så vore jag väldigt tacksam om möjligheten till surrogatmödraskap fanns, eftersom jag inte kan föda barn själv hur mycket jag och min pojkvän än jobbar på det (han hävdar envist att negrer inte blir till av analsex). Möjligtvis Pirya, Samson, Jens..

puss!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0