Teens goin wild - trevlig helg!

som vanligt ;-)Klockan är strax efter nio här i Thailand och nu ska vi till skräddaren för att hämta våra plagg. Idag skrattar vi åt att man på 70 talet hetsade över oralsex som någon fullständigt utflippat sexuellt perverterat beteende; Wennströms pamflett mot analsex är lika. En handling lika vidrig som att offra oskulder om natten; analsex.

Finns inget värre än att få huvudet nertryckt över en snopp man redan. -Att bli kallad slampa eller hora (eller de engelska motsvarigheterna).

Vill ha dig här. Det blir nog röda läppar till också. Jag har sett t.ex porrskådisarna Ann & Daniel, helt otroliga! Hon har sminkat mig flera gånger inför roliga event och jag blir alltid lika fin. Målade om naglarna och ikväll kör jag på röda! Jag som alltid kör på svarta naglar tänkte prova något nytt. ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0