Söta cecilia

Två unga tjejer har sex med varandra vid en inomhuspool. Sedan mötte jag upp min karl för en fika i solen innan vi åkte hem igen. På mage…i solen. Ingen som hört något om Ingrid och Sussane? Behöver jag ens [. De gör det skönt för varandra med oralsex och knullar också med stavar. Mötte upp Mirre inne i stan för picknick i Humlan! Vi låg där i fyra timmar, solade, pratade & åt jordgubbar. Nu ska jag hoppa in i duschen och skrubba hela mig. Det var riktigt varmt och skönt! Så skönt att vi till och med somnade trots den höga musiken från beach baren där, och så sov vi i 1,5 timme. Fjällar ju som [.

Vi är i Husås och målar mina föräldrars hus. “Man kan ju har roligt utan alkohol”. Höhö nej men det är klart man kan ha det! Nästan roligare om alla andra är stupfulla medans man själv mår. Och njut du också av att se henne spruta!. puss!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0