Handplockad

Hanky Panky lanserar den 15 december The Colorful Life, webbshoppen där du kan beställa prenumerationer på deras populära trosor. se och i låg även detta snygga örhänge! Silvriga kedjor och fjädrar. Som ni vet är jag inte mycket för örhängen utan brukar ibland bara ha ett snyggt i ena örat. Igår fick jag ju hem ett paket från item.

Hon till vänster tycker jag har alldeles för liten urringning för att jag ska vara helt nöjd. En kollega tar med sig två potentiella kandidater som visar sig kvalificera till att få vara med.

Ridskoletjejerna får lära sig ALLT om sex. Jag är lite upptagen idag som ni kanske förstår så jag hinner inte riktigt sätta mig ner och blogga… Men titta vilken fin födelsedagspresent jag fick av en läsare vid namn Nathalie! Tack så jättemycket! Ringen sitter finfint på mitt lillfinger. Ur en informatörs synvinkel Den svenska abortlagen lyder. Det här är ett ämne som inte ofta kommer fram i ljuset och som dessutom lätt blir en infekterad historia när den väl gör det, men jag ska ändå ge mig på att lägga fram min åsikt. De testar alla ställningar i klassrummet. ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0