Krångel

Äkta familjelycka En förbittrad arvsfejd urartar till en sjuklig knullfest där släkten och den egna familjen knullar vad som helst för pengar. Nya mysbyxor och trosor. Pussade pojkvännen hejdå och la mig igen, tänkte att jag skulle försöka vakna upp på rätt sida. Vi var hos våra vänner Sarah Slick Lucika Devil J? Jag har en riktig pissdag idag på min lediga dag. Imorse kände jag på en gång att jag hade vaknat på fel sida.

Vi bakade egna wienerbröd, usch jag tycker ju att det är så äckligt egentligen men dom här blev goda. Vad gör ni killar, om ni får hugg på en skitfin tjej! Ni drar hem för att ha sex. Det måste ha varit Sarah Slick Lucika Devil J? Först är de två tjejer och en kille, men snart blir de fyra.

Hejhej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0