Artist curling iron 19 mm

 Imorgon ska jag käka frukost på stan med Tyra och Bella! Godnatt allihopa, sov sött! Önskebilder? Kom igen och önska vad ni vill se så kanske jag uppfyller just din önskebild.

Att jag och Kenza är med känns kanske inte som något nytt men att få se Emelie Ohlsson på listan gjorde mig riktigt glad! Emelie är en av mina närmsta vänner och under den tiden som jag har. När man bantar kan man råka hålla sig till så få, men stora portiner som möjigt (givetvis fett/kalorisnåla) eftersom “småätande” är ju dåligt. Vill varna för en sak som jag lätt råkar göra.

En ruskigt läcker brud som verkliger gillar sex, särskillt hård analsex. Jag fick en present på posten ifrån Philips, ja dom har visst börjat med sexleksaker!! Så nu kommer du att kunna köpa sexleksaker på OnOff! WIHOO… och jag får testa denna underbara pryl helt gratis.

Drömsex


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0