Utomhus anal borrning

se De fem sökord som gett träff till bloggen flest gånger * Tal till mannen * Glada pannkakan * Raggningstips * Bästa sexställningen * Snok De fem länder som flest. Otroligt vacker såklart, men jag gillar mer manliga män. Jag har alltid tyckt att Bill (i Tokio Hotel) har haft ett lite för feminint utseende för min smak.

Paff blev han såklart över hennes plötsliga kåthet men det tog inte många sekunder innan han var lika sugen ;) Det blev en väldigt spontan omgång men vi kom på att vi fått önskemål om analsex med stringtrosor på, så de stannade på ). ? Love it!    Dock vill jag inte stanna där. Swarovskikristaller! Wow, läckert va? Det är ca 1500 stycken på hela skalet, så snacka om vardagslyx or what.

Hejhej!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0