Utkast: Juni 20, 2011

Nu drar jag iväg! Det blir sång, jobbärende och lunch med Tyra. Ibland förstår jag inte riktigt hur jag tänker.

Det är tur att vi börjar ett idag för jag kunde inte komma upp ur sängen förens elva, helt sjukt PMen vi hörs senare och hoppas ni får en bra dag ) Puss så längeden snygga bilden kommer från www. Ingen som hört något om Alexandra, Samson Biceps & Don DK, helt otroliga!.

Detta inlägg tillägnar jag killen som hade fått för sig att man alltid har styva bröstvårtor om man har sillikon. En strandpromenad på hårda stenar tog oss hem.  i lugn och ro var precis vad jag behövde. 18-åriga Gina för traditionen vidare med att smygtitta och föra dagbok över allt det sköna hon upplever under sommarlovet - Samlag i jordgubbslandet - påsättning i verkstan - solning med sprut - hårdkörning på traktorn - picknick-onani! Ja, allt kan tydligen hända när Lolitan ger sommarsolståndet en ny mening! . Jag och Henke lämnade hela gänget och drog till stranden själva, solstolar, värme och mat gjorde hela min dag.

♥♥♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0