Utkast: Juni 14, 2011

I en videobutik får två unga tjejer var sin lektion i sex. ?     Vi har fikat på espresso house och nu kommer tåget!     Hörs snart igen! Puss. Nu är jag och Sara på väg till Uppsala, wiho! Vi ska åka hem till henne nu och käka lite middag och sådär, myysigt va? Vi ska ut och festa senare mot kvällen igen, såklart.

Som ni vet eller har märkt hann det hända en HEL DEL där borta i Grekland. När han klev in genom min dörr hörde jag mitt eget hjärtas häftiga slag. "Jag vill att du ligger på knä i din hall med stjärten mot dörren" Hans order triggade mig hela dagen.

Överraska din älskade med förföriska underkläder på alla hjärtans dag nu på söndag! Antingen bär du dem själv, eller ger bort dem i. Och aldrig har så många svarat! Jag är tjej och jag älskar´t. Jag har sett t.ex porraktören Ingrid, Alexandra, Göran, Karma, Petra, Mr.X, Mr., vad hände där? (18%) Jag är tjej och gillar det inte!.

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0