Porrstjärnelek

I en zebramönstrad soffa försöker denna blonda kvinna och mycket välutrustade man att tillfredsställa varandra på alla sätt och vis. Har du inte en är det kanske dags att skaffa en. Japanska företaget Wacoal Corporation har utvecklat en underkläder -serie som bränner fett på din kropp när du har dem på dig. Haha så jävla galet. Att blogga är ju sjukt kul!! =)För att vara med och tävla ska du1. Skriv ett inlägg på din blogg där du motiverar varför just DU borde vinna det fina priset.

Se deras kåta lek med varandra. Vi blev hembjudna till tomteland (hos en arbetskompis) Det går inte att beskriva hur mysigt det var! Bilderna ger kanske en känsla men värmen, ljusen och helheten var så otrolig. Det är alltså inte så mycket mer än inbeordringar och obekväma arbetstider som sätter käppar i mina hjul. Jag har lärt mig genom åren att nej, man får inte analsex av att gå över A-brunnar. Jag kanske inte borde visa korten här i bloggen för då kommer alla vilja flytta dit och fira jul nästa år  .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0