Happy birthday

Perverst och bizarrt i en hel svensk långfilm. Den långa mysiga koftan är från Carlings, klänningen/långa linnet är från Acne och jackan från Jofama by Kenza. Var riktigt länge sedan man såg såhär mycket snö S Jag har tur som har lov nu så behöver inte bry mig om jobbiga förseningar på pendeltåg och liknande )Försökte ta några nya bilder nyss, med nya trosor som kommer från m4l. Glöm nu inte (speciellt när det är juletider) att ni får 10% rabatt när ni handlar från sidan. Mysig och skön outfit! Dr Martens på fötterna och ringar från Guldfynd by Kenza.

Tiger Woods har varit försvunnen i över en månad ”Ingen tycks veta säkert var han är”. Har bara sovit någon timme men på något sätt har jag energi, är det resan som gett mig det? Det ska bli helt underbart att komma hem trots att man inte ens får borsta tänderna i Östersunds kranvatten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0