Erotikmässa bryssel - fredag utgång, pinsamma fyllesms..?

En härligt naturlig film där unga paret Alexandra & Robban knullar hemma i sitt eget vardagsrum. Visst är det så den började tillverkas, det är vad man anar av det (inte helt lyckade namnet), men den används även av män för analsex, till exempel — jag skulle säga att den är för den omslutande parten, snarare än för just kvinnor. Jag har haft ganska många sex-partners genom åren, och jag tycker faktiskt att de flesta är. Alexandra, Robban. Visst kan det vara härligt om ens partner ha mens att då få en avsugning i stället, men jag tycker definitivt mer om att knulla "på riktigt". Mycket genuina interiörer från deras charmiga bostad. ♥♥♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0