12e februari 2010

Det här är vad Jessika Babe och Jens XP gör för att få tiden att gå. Men jag mår inte alls bra av att va ensam. Jag har betalat in pengar på hennes konto och hon påstår sig ha skickat paket till mig tre olika gånger som inte kommit fram. Jessika Babe & Jens XP. Det är ofta man tipsar om olika sidor via bloggar men nu måste jag faktiskt varna om en sida. Fan va töntig jag känner mig, det är ju inte direkt som att vi aldrig kommer ses igen.

Det är faktiskt ungefär det här som jag pratar om när jag är ute och föreläser om min blogg! Ni hittar texten här.

Vad gör tjejer så länge när de är ensamma i badrummet? Titta här och se vad denna mörka, långhåriga tjej har för sig. Tyra och jag hade det jättemysigt iallafall! Herr och fru ju! Innan köpte vi med oss cheeseburgare [. Till middag blir det 50g lax, en röra utav rivna morötter, riven zucchini, lök, kidneybönor och kikärtor kokade i lite tomatsås med turkisk youghurt. Linda Lust, Tanya Kinky, Diana, Nikki Dane, Petron. Träning igår Kondition på gymmet och styrketräning! Ikväll Spinningpass på gymmet, simning på badet och sen mys på relaxavdelningen   Har ju glömt att berätta att jag och mamma var hos tandläkaren igår för att bleka tänderna Vi gjorde skenor som man ska använda. Fick kuta till toan när filmen var slut, haha. Jag älskar långa filmer, även fast jag nästan kissade på mig på slutet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0