Varför attraktion fungerar som det gör

Jag somnade i soffan igår med håret uppsatt i en tofs och med mössa på mig. Om ni hade kunnat se mig nu så skulle ni antagligen ringa runt till varenda psykavdelning i det här landet för att kolla om de saknar en av sina patienter.

This entry was posted on Thursday, April 22nd, 2010 at 417 pm and is filed under Analsex, Amatör, Teens, Hardcore, Gruppsex, Etnisk. Frågan är bara om man orkar gå utanför dörren när det är så jäkla kallt ute? Brrr!Ha en fin dag ?Hittade en till bild från ELLE-galan! Vaknade upp och var tvungen att kolla att allt stod rätt till och när jag väl somnade om igen så drömde jag härliga drömmar.

Hejhej!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0