Utkast: Jan. 5, 2011

Någon som har ett tips på ett bra och enkelt (helst gratis) program där man kan klippa videos och så? För varje gång man utgår ifrån att precis alla tjejer som flirtar med en kamera, som klär av sig i webcam, som pratar öppet om sex, som har tittat på porrfilm, rakat fittan, haft analsex eller vad det nu är måste vara vilseledda och.

Såhär ser min hårfärg ut nu irl, den ser mycket mörkare ut på bilder tagna med blixt   Tjejerna har dragit iväg nu så nu har jag tid att blogga lite.

Vet inte om det bara är för att jag känner mig allmänt seg. Min blev stulen några år sedan och jag har verkligen saknat att ha cykel / Vi får se hur det går! )Hoppas ni fått en bra start på veckan, pussar! Nu är jag i skolan och smygbloggar hehe ;p jag brukar ju inte göra det i vanliga fall men vi fick sluta tidigare idag och jag har bestämt att ta tåget en viss tid med min kusin, så nu måste jag vänta ett tag här.

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0