Kudde

När vi vaknade upp drog vi direkt ut för en liten promenad. Promenerade till tobaksaffären för att hämta ut lite paket! Sedan var det dags för frukost och nu sitter vi och tittar på Top [. Det är helg, solen skiner och jag har mina fina vänner här.

Två lesbiska målare trycker in penselskaften djupt in i fittan - och kommer i en skrikande feministisk orgasm.   Ja, det blev alkohol igår! Men jag tror faktiskt inte det är någon fara, blev inte “så” full och dessutom är 7 dagar en rekomendation! Ikväll blir det iaf ingen dricka, får se till att hålla mig hemma!! Kom faktiskt nyss hem så det är väll lika bra, är ändå inte speciellt sugen. ? Ja, det är det verkligen och jag vet att det är minst 90 %. Ingen som hört något om Sussane , Lucika. Så himla underbart! Dagens ideal Blond, brun hy, smal (!!), stora bröst som ska sitta uppe som dom var lika lätta som 2 fjädrar, stora läppar. God morgon hehe.

Ha en mysig fredagskväll allihopa! Och ni som ska ut och dansa, dansa lite för mig med. 30 ska jag möta PT-Fia på Worldclass för ett träningspass, ser fram emot det. Med bland annat Anna & Jan, så sköna människor. Nu drar jag och min vapendragare till Sabai Sabai, thaimat och sedan filmkväll, mysig torsdag! Blir dock ingen sen kväll för mig, imorgon kl 9. ♥♥♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0