Det bästa från aktuell rapport video - oversize topp med djup urringning 299.00 sek

Blir nog inte den som jag har på bilden i alla fall, hehe. Underbart! Nu när RUT blev rökskadat av branden så säljer dom ut alla kläder i en annan lokal, där är det ett stort rum där alla testar kläderna tillsammans! Hur roligt är inte det? Jag hatar att trängas i små provrum och springa emellan för att visa upp för varandra   - Man blir ju inte så sugen på att testa byxor, säger min syster… men då stod jag redan där i bara trosor.

Jag kommer ihåg att vi blev avslöjade när någon skulle ringa efter taxi. På jobbet med Maxi, kaffe och tidningen.

"Rock n roll" bruden Sanna har oskyddad sex med en helt främmande man. Igår kväll pratade jag med N som i Njutning. Sänds imorgonbitti - Lars Wallins glöggmingel Blus från Hugo Boss, skinnkjol från Pepe jeans. Med bland annat Sanna, Clabbe. På dagens schema står - Kila förbi revisorn, lämna kvitton - Lunchmöte på Tures angående ett kommande bokprojekt, medverka på ett hörn - Jobb på kontoret - Inspelning av “Efter Tio” på fyran. Smutsigt grovknull efter krogragg. Jag har hållit honom på avstånd en lång tid nu och det har känts som om det var så det måste vara.

Hejhej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0