Utkast: Feb. 18, 2011

Två killar i grå kostym och banderas blir uppvaktade av först en, sedan två och till slut 3 transor. Jag har bestämt att jag. 3kg kvar till målvikt efter fyra dagars träning? Jag får sätta en ny målvikt helt enkelt, jag älskar när det går undan. WIHO, jag är så peppad och full av energi så jag vill träna hela tiden… men det går ju inte. Vi har redan en långresa planerad till Sydafrika eller Kina i år så jag funderar på en weekend men då måste man vänta lite eftersom städerna i Europa inte är speciellt varma nu. Jag fick ju en resa av marcus i julklapp så jag funderar på vart jag vill åka.

  Sitter och kollar runt på nätet efter snygga klänningar. Sedan blir [. Wohoooo, nu sticker jag och min blåa kavaj ut och röjer! Jag har varit så äckligt partysugen i 2 veckor så nu måste jag ut och dansa loss! Dansa hela natten!! Jag, Nadia och Aleks är hos mig nu och vi ska in till stan och möta upp Mika, Alexandra och min pojkväns polare.

På en gästtoalett utnyttjas farmor något helt otroligt av en ung älskare. Lindas använda trosor. Oralsex är sedan årtionden något alla sysslar med, men analsex är fortfarande lite småfräckt. Jennifer, Cherry, Ed. I verkligheten, sexfantasier. Mer tillsalu. Härligt våta trosor till salu.

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0