Studie sex

Grått och kallt. Fan vad kul [. Vad gör tjejer så länge när de är ensamma i badrummet? Titta här och se vad denna mörka, långhåriga tjej har för sig. För idag sticker jag till Grekland med mina bästa vänner!!! Vi åkte ju allihopa i juli förra året och det var den roligaste Kreta-resan (av alla sju jag gjort haha) någonsin.

För att tillfredsställa "fittmannen", som gillar att titta på, har den här blondinen en herdestund med en färgad man. ska snart dra. God morgon Sverige! Idag mår man som förtjänat…. Vi var hos våra vänner porrskådisarna Candy Cotton & Sledgehammer. Men inte har vi tid att ligga och sova för nu är det dags att knalla ner till stranden igen! Vi lär ligga där hela dagen som vanligt så vi hörs ikväll. Måste bara säga att jag älskar morgon samlag ! så mycket goare än på kvällen! Eller? hehe, me like. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0