Mms-bloggat från mobilen

    ? RESA BORT ÖVER JUL!    . I taxin hem så fick jag skriva autograf till mannen som körde, tänk att jag aldrig vänjer mig vid sånt. Riktiga kändisar lyckas liksom alltid pilla dit en stjärna, dra ett coolt.

Det går hett till i den här vita soffan när den unga kvinnan möter den åldersstigne mannen. Lite googlande ger vid handen att det tog några dagar innan lavinen med färgade underkläder sköljde över oss. Jag förstår inte riktigt varför jag mår så dåligt, jag menar fine, “bakis” men. God morgon!   Jag har nyss tagit ett långt bad och tagit några alvedon, har ont i huvudet och i halsen. Och den lär stanna upp redan idag. Inte konstigt kanske när jag spydde 12 gånger igår/inatt.

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0