Kåtmärkt* picknickplats

De överdimensionerade monsterkukarna attackerar från alla håll, i alla hål, och kulminerar i en stenhård dubbelmacka där både fitta och anal testas till bristningsgränsen samtidigt. Min lillebror är helt slut efter dagen och har däckat i sängen, så jag passar på att smita ut en sväng! Min pojkvän tävlar ju imorgon så han lägger sig tidigt, men det ska ju inte hindra oss andra från att ha kul, hehe… Han tävlar inte heller förrän klockan 12 imorgon så vi hinner ju [. Ha en trevlig kväll! Bloggmiddag på Amba om 15 minuter och jag är fortfarande hemma.

Ha det så skönt! Eller ja, det blev molnigt mot slutet och började regna lite. Den här karaktären har iklätt sig en hud och en identitet, har transformerats och blivit den identiteten, och jämför det med att använda en annan persons underkläder. Fantastiskt roligt, eftersom det känns som en ganska banal jämförelse. Där la vi oss på våra handdukar och solade. men solen tar så mycket ändå och trots att jag var riktigt noga med den höga solskyddsfaktorn idag så svider näsan rejält. puss!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0