Kåt blondin

Jag skratta så att jag höll på att dö när vi gjorde faceswapper på Ipohone, Henke och hans mormor bytte ansikten och det blev så jävla bra! Men hans mormor förstod inte alls och hur mycket vi än förklarade så tyckte hon inte alls att det var likt henne, hon såg ju verkligen inte ut sådär!    . Men en dag råkar en kvinnlig användare spela in ett mord.

Det känns som semester, solen skiner och det enda ansträngande under dagen är att laga mat. Det kommer inga bilder på mig i underkläder (hua hemska tanke!) Jag kommer inte att börja bråka med andra bloggare eller inredare och jag kommer förmodligen heller inte ha så mycket skandaler runt mig nästa år heller. Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0