Ingrids damunderkläder, bh, underkläder ingrids.nu veckans

.

Och han har rätt, det är rekord. jag gillar att träna, umgås med kompisar, vara ute o promenera i skogen och givetvis sex. massor med.

Pia besöker Stockholm, hon har fått låna farfars lägenhet. Ni har kanske läst denna artikel på aftonbladet. Hej på er, detta är fortfarande ett tidsinställt inlägg eftersom jag lär inte hinna blogga när jag kommer fram direkt på flygplatsen hehe. Undra om det kan vara porrstjärnan Pirya, Sabina BB, Linda Lust, Laura Herman, Mariah, helt otroliga! Men kommer blogga såfort jag kommer “hem”. På farfars vind hittar hon en kista innehållande ett märkligt porrfotoalbum märkt Lustans Lagar. Vafan är det för tonårspojkar som jobbar på denna bank? Är män verkligen djur som inte kan hålla sina sexuella drifter i styr? Förlåt men detta äcklar mig så oerhört mycket och att en ensamstående mamma ska behöva förlora sitt jobb på grund av något så oerhört dumt blir jag verkligen ledsen över. Debrahlee Lorenzana, som hon heter, har fått en supportgrupp på facebook som ni kan kika in på och se mer bilder. Så då bloggar jag, om ca en timme tror jag det blir.

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0