Utkast: Aug. 20, 2011

Såhär stor har vi aldirg sätt månen. Vissa tror att det har någonting med naturkatastoferna att göra som har skett, vissa tror ju också att jorden försöker visa att jorden visst kommer gå under 2012 genom att sätta katastroferna närmare och.

Vid hennes sida finns förstås Q, Moneypussy och agent 0069. Men han började att ana vad jag sysslar med när lådan som var. Jag har tydligen fått en utmärkelse för bloggen. Linda Lust, Vanessa Blond, Sabina Star, Sarah Slick. Helt ärligt så fattar jag inte riktigt vad detta innebär, men tack så mycket Hoppfulla Romantikern ! Det ingår även att jag ska berätta saker om mig själv. MI sex ger sin bästa agent, Jane Bomb, uppdraget att stoppa honom. Min kille och jag satt uppe härom kvällen och pratade, han visste ju inte om bloggen ifrån början och han visste inte att jag säljer mina trosor till mina beundrare.

+ Dom har redan sytt på clipsen, precis. God morgon!   Älskar verkligen att få brev varje morgon, haha speciellt idag eftersom jag fick nya extantions från xten.

Hejhej!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0