Kukhungrig slyna!

2010-10-09 @ 083841. se/2010/october/ trosor -11-okt. En helt vanligt tjej från Stockholm blir grundligt uppknullad av italiensk porrstjärna på besök i Sverige.

Skön dubbelmacka bla. Och tjoff så får hon med sig två labb polare och läder kläderna åker på.

Sorry I wont tell you!    Haha så nyfikna folk är! Men minst lika dömmande, därför orkar jag inte berätta bara helt enkelt! Sorry sorry!     Men iaf, just nu håller jag på att fota lite paket och så, det kommer upp imorgon! Sen ska jag jogga 1 timme på mitt rosa löpband, känns.       Har vaknat upp här i Uppsala hemma hos Saras mamma. Gud vad vi har sovit länge, vi vaknade ju upp 8 igår men nu sov vi till 1.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0