Gravid blondin

Kommentera inlägget här Namn Kom ihåg mig? E-postadress (publiceras ej) URL/Bloggadress. Otroligt varmt, det kändes nästan som Kreta mitt på sommaren…jäkligt lökigt alltså, haha. Vi har haft ännu en dag på Nissi beach med sol, bad och massor med coca cola.

Jag tror att jag kommer hinna bli färdig med allt jobb jag lovade mig själv att göra bli klar med idag, men jag måste verkligen tvätta också. Gårdagens program var jättebra men om du bara har tid att se ett litet kort klipp så tycker jag att kvällens höjdpunkt var yrket och Tyra och jag skulle vara säljare, jag har skrattat så att jag har gråtit. Gå in och kika på det nu! Ni klickar här.

Hejhej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0