Sommarsnusk

Vilket härligt gäng Följ Towa direkt i din mobiltelefon. Snygga underkläder , men på tal om annat är du (kenza) nominerad som året copycat @ kissies blogg, o inte för jag gillar henne, men dina skor är ju nästan exakt lika dana som de skor kissie tagit fram o jämfört med jag som trode de. Vet ni vem jag såg igår?? Jo nämligen porraktören Tina & Berra, vad hände där? Tina får en dildo uppkörd i analen och en i fittan - för att sen bli knullad av Berra (film i privat ägo).

Nu sticker jag iväg för att spela in den allra sista tittardrömmen. Det är tråkigt att det är slut snart men det ska bli kul att få överraska en läsare en sista gång! Medan jag är borta får ni en blooper! Innan tittaren Matildas alla dejter i förra avsnittet så ville jag kolla vad killarna [.

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0