Nakenbad

Dags för rena trosor ? Nils och jag gick och gymmade idag på Balance. Möjligtvis skådisen Carolina. Det var flera månader sedan som jag var där sist och jag har liksom haft dåligt samvete för att det var så längre sedan och jag inte velat gå dit på grund av det hur töntigt det än låter, dålig cirkel! Men nu drog Nils med [. Carolina är kåt och kan inte låta bli sitt underliv.

Vi har precis bokat in Henke på vår All Inclusive resa till Kemer, vi åker på Fredag (om flyget nu tar sig iväg) Två veckor i solen med min älskling ? Jag som trodde att jag skulle sitta där nere och sakna honom…. Vi har haft fredagsfika på kontoret, muffins! Nu ska jag iväg till Pure där Spotlife har Most Wanted-fest, vi ska kora månadens vinnare. Tracey Lain, Trinda Throng, Vanessah, Jade, Zilja,. Trodde att jag skulle ha lite saker här att göra mig ordning med inför kvällen så att jag slapp åka hem men tydligen inte, blir lite mascara och borta genom håret. Mitt på stan kastar dessa kåta våghalsar av sig kläderna och har samlag! Det gäller att lyckas få orgasm utan att chockera för många förbipasserande -- och undvika att bli arresterad för "förargelseväckande beteende".

Veckans första tävling går ut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0