Knull tvättstugan

Full av lust förför en maskförsedd dalkulla en man i en soffa samtidigt som två tjejer och en välutrustad skidåkare har gruppsex i ett badrum. Det är så fint när man har fina underkläder , så tittar dem fram sådär lite sött! Detta är verkligen någonting jag ska köpa 2010 - underkläder i massor! Har redan dem där spetsbharna från H&M som jag visade för någon dag sen som jag ska. ? Ja, spännande va. Vad tycker ni om hårfärgen på bilden? Imorgon 1300 ska jag till Bobby, tror ni jag vågar bli brunett eller är detta ett pr-trick som vanligt.

För att någon skulle komma hit och ta bort den för mig så var jag tvungen att rensa ut bland alla mina saker. Då var vår tredje dag vid poolen slut. Idag var det riktigt varmt och vindstilla (dock lite blåsigt vid stranden) och det gick knappt att ligga i solen i mer än 10 minuter innan man var tvungen att doppa sig i poolen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0