Hotellreceptionen

Har haft lite för mycket annat i huvudet de senaste dagarna för att orka. Det här med att blogga går inte så jättebra just nu som ni kanske har märkt.

Äsch, varför ska ni skänka pengar till fattiga barn när ni kan köpa ett presentkort på NK underkläder till en fattig fröken? Inte för att ni på något sätt får något för det förutom att glädja en redan glad medmänniska, men ändå. Vilken stressmorgon! Först så besökte jag min frisör Nadia som fönade håret på mig, sedan kom jag hem och insåg att min resväska hade gått sönder så då åkte jag tillbaka till stan och spontanköpte en Rimowa som dessvärre kostade 4000 kr, är det någon som vet om de är värda priset? Jag var ute.

Nu handlar det i och för sig inte om Sverige, utan om England. Precis tvärt emot vad sjukvården hittills utgått ifrån är högt blodtryck en positiv faktor vid akuta bröstsmärtor.

puss!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0