Bloggvärlden (del 4)

 På sin resa i Norden besöker Musbilen Stockholm. Ett normalt samlag pågår från 3 till 13 minuter!? Där visar den mörka skönheten Sabina upp sig tillsammans med Hannah i en spännande lesbisk lek.

Jennifer deltar i en trekant i en Hollywood porrfilm. Det var designern Malin Andrén (märket MALINA) som sydde upp denna fina klänning till mig! Tusen tack! Jag hade på mig en jättefin långklänning igår på bröllopet! Allt gick i färgerna svart, vitt och mörkrött så min brudtärneklänning var mörkröd.

Här sätter Brooklyn ordentliga griller i huvudet på sin mörka porrhingst. Jag hittade ett par trevliga underkläder hos Gizmodo, inte till mig givetvis men det motsäger inte att jag fick mig ett gott skratt när jag såg dom, säg. Sov i går hos ett x, vi satt och pratade och somnade sedan omslingrat, jag tänkte inte ens tanken sex, men i morse när klockan ringde så vände hon sig mot mig, kysste min hals och började smeka min kropp. Jag njöt och hann inte tänka.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0