Joes vilda värld

Sjävklart med god sedlighet och hög moral. Riktiga kändisar lyckas liksom alltid pilla dit en stjärna, dra ett coolt. Jag blir alltid nervös för att personen ska bli besviken när hon/han får tillbaks pappret för att jag har en så ful handstil. I taxin hem så fick jag skriva autograf till mannen som körde, tänk att jag aldrig vänjer mig vid sånt

Brukar gå/jogga en timma men nu orkade jag bara 40 minuter. Fittan får sig en grundlig besiktning

. Hallå asså det finns inte storlek D inne på H&M guud vad du ljuger!!     SVAR Jo tydligen så finns det ifall man tar större runt om midjan? Jag sydda bara in BHn så hade jag en större D kupa. (Som ni vet blir ju även kupan större ju större midja bhn har, så nu efter. Att vara i händelsernas centrum är något som uppskattas av den söta blonda tjejen i det här klippet ♥♥♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0