Viktiga detaljer

Nu är jag klar! Bobby la in extrahår med hjälp av nålar så att det blev längre och så sminkade Gabbi mig. God morgon allihopa! Jag hade ingen lust att blogga igårkväll och är säker på att ni förstår varför. Nu är det dags att [. Det hela utvecklar sig till en dubbel penetration. Vi åt middag och sedan köpte vi lite presenter till våra nära och kära.

För de flesta tjejer så tar det många år av aktivit sexliv för att ens komma underfund med hur man bäst får orgasm. Jag kan nog ha låtit lite väl hård i detta inlägg, men det jag verkligen vill få fram är att tjejer inte bör sätta sin egen njutning åt sidan för att slippa konfrontera faktumet att sexet kanske inte är uppbyggt just efter henne. Först värmer hon upp stjärthålet med en ståldildo, sen blir hon rejält uppknullad av en stor kuk i bade fittan och stjärten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0