Lite bilder på världens finaste & snällaste hund!!

En kåt och mogen flerbarnsmamma knullar med en färgad man så att safterna flödar. Jag tycker inte det går några bra filmer på tv ikväll heller (eller de bra har ja redan sett) P Och inte orkar man göra något annat vettigt heller så tänkte ställa en fräck fråga till er ;)Har ni någonsin runkat till mina bilder/filmer? Hoppas ni vågar svara, kommer bli spännande att läsa alla kommentarer ;)____________________________________________edit självklart får tjejer också svara ;). Sitter och har tråkigt

Igår åt vi på en grekisk restaurang, skitgott! Men är dom där vindolmarna inte turkiska? Eller är dom grekiska också? Jag älskar dom över allt annat, i julas fick vi dom på julbordet då vi hade bjudit hem den turkiska delen av släkten. Vore en överdrift att säga att jag har en massa ny energi eftersom jag har varit konstant trött den här veckan. Vi var hos våra vänner Sanna, Samson, så sköna människor. Jag lever fortfarande i min Stockholmsbubbla

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0