Gissa bajset

i maratonnätverket har vi fått utvärdera Röhnisch- trosor samt bomullsstrumpor Logo Socks. Kvällen kommer förmodligen att avslutas med med lite analsex. Jag fick många presenter av min sambo. Men i hemlighet drömmer hon om att bli brutalt knullad i stjärten på chefens skrivbord

Att ha sex på offentliga platser är något som tänder det här paret. Åh jag känner mig så fruktansvärt sliten efter denna vecka här i Grekland så måste verkligen ha ett litet mini-rehab när jag kommer hem! Visst låter det mysigt? Självklart är det grejjer som inte vanliga männsikor gör, men det hör till som storbloggar! Hur kunde jag leva utan min blogg innan jag började. Här visar de hur skönt de brukar ha det i duschen på ett offentligt badhus


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0