Anal trekant

Såhär ser jag ut idag! Dagens outfit kommer upp senare. Haha!   Skulle jag iof också göra efter att. Vet ni vem jag såg igår?? Jo nämligen porraktörerna Chelsea Zinn & Tricia Oaks var med. Hej sötnosar! Nu är jag hemma igen efter att ha varit ute på middag tillsammans med min kära pojkvän! Jättemysigt var det verkligen, berättar mer om det senare för jag ska inte vara osocial och sitta och blogga. En äldre kvinna visar sin yngre medsyster vad hon kommer att råka ut för om hon går runt med för höga klackar. Han ser lite tjurig ut faktiskt.

Lite bilder från idag! Först poolhäng, sedan ner till stranden (som man inte ser på någon av bilderna) och sedan en riktigt god pizza till lunch. Vi skulle bara in till Ving för att skriva ut våra biljetter. De stod bokstavligt talat och låste dörren när vi kom så vi kunde ju inte låta bli att [. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0