Utkast: Nov. 26, 2010

Det var nog vid den här tiden förra året som mitt mående började bli sämre, plus/minus några veckor. Åh titta vilken söt bh i rosa! Den finns i storlek D, men även större storlekar så det är ju perfekt! *host* Kanske behöver dubbel D. En söt bloggläsare tipsade om denna och den blir seriöst helt perfekt! Men beställer hem den efter operationen tror jag eftersom jag vill se så att det faktiskt.

Den är mer som en klubb om man jämför med barerna på bargatan! Vi brukar iallafall börja våra utekvällar här med ett par drinkar vid en restaurang vid vattnet.

Jag vill inte vara inrutat i helt normala mönster och vara oförstående för folk som gillar det avvikande. jag har precis kommit hem efter en trevlig stund med ett ragg från gymmet,han jobbar som brandman mm. hans röst var mörk [. Ett riktigt snuskigt grovknull med brunetten Maria, som bland annat blir knullad i röven. puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0