Utkast: Nov. 17, 2010

Ligger nu istället i sängen och tittar på danska Paradise Hotel (på tv6play). Dethär sysselsatte vid oss med på fysiken idag. För två dagar sedan kokade vi ägg , som vi idag skulle leka med.

Här blir hon skönt tillfredsställd av en något mindre partner. Då behöver jag göra lite Norrlands-research nämligen. Det är lite kallare i Umeå än Stockholm, tur att jag tog med mig en jacka! Nu sitter vi på Brobergs och dricker kaffe och jag äter en kanelbulle. Jag gillar verkligen cafét, kan se framför mig att jag sitter och skriver här på min nästa bok.

När hon är klar med honom finns det ingenting kvar för honom att önska sig. Jag hinner ju fan fylla 100 innan det är färdigt här. En av oss hade fått höra ”Men så fattiga är vi inte att du måste sy underkläder” av. På syjuntan diskuterade vi nyttan och nöjet med att sy egna underbyxor (som trosor heter på finlandssvenskt håll), eller om det alls är värt besväret. Saaaatans jävla bajsinternet! Det tar flera år att ladda upp bilder. Sjukt kul! Vi drog även förbi Eclipse [. Tååålamod Kenza, tålamod! Igårkväll tog vi det rätt lugnt. ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0