Sista chansen att få gratis vaccin

En äldre man blir sexutnyttjad av två kåta tonårtjejer som vill ha hans kuk i alla hål. I’m back in town och ikväll är det fest! Nja, inte för hela slanten kanske eftersom att jag ska upp klockan sex imorgonbitti. Alltså om det någonsin funnits stunder då jag önskade att jag kunde byta liv med henne. För ett par dagar sedan fick jag en fråga angående om jag någon gång har känt att jag skulle vilja byta liv med min yngre syster med tanke på att hon redan har allt det jag söker efter. Iallafall, en liten sväng ut blir det ikväll och om ni har vägarna förbi får ni gärna komma och dansa loss med oss på [. Min pojkvän har nämligen fixat en liten överraskning till mig…hihi.

Plötsligt blandar sig mekanikern in i leken. Vill bara påminna er om att det är sista dagen för omröstningen idag. Åh nej, jag tror att det är något virus som går hemma hos mig och marcus. Bland annat Jennifer, Louisa, Göran, vad hände där? Igår hade marcus förberett en supermysig kväll hemma eftersom vi hade vår “riktiga två års-dag” men jag blev så illamående innan maten så att jag inte kunde äta så jag gick och la mig vid nio och sov tills. Så kom igen nu! Rösta, rösta, rösta! Bakgrunden till frågeställningen finns att läsa här.

Jag brukar leka med mig själv lite då jag ständigt misslyckas med mina ragg just nu. Det vore nästan trevligt att få Aids, så jag åtminstone kunde bevisa att jag fått sex ”Jaa duuuu. ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0