Trosor källkoden (syrrans granne rapig, kaxig och mongo)

. %description%

Det är oljigt, hett och väldigt upphetsande. Han är min slav i helgen och kommer lyda allt jag säger…  . Åh titta vilken söt bh i rosa! Den finns i storlek D, men även större storlekar så det är ju perfekt! *host* Kanske behöver dubbel D. Och visst var det Linda Thoren & Jannicka var med. En söt bloggläsare tipsade om denna och den blir seriöst helt perfekt! Men beställer hem den efter operationen tror jag eftersom jag vill se så att det faktiskt. De börjar sin lek utomhus. Äntligen får jag mysa ner handen i hans fluffiga hår! Helgen har bara börjat, Wali bar min väska till tåget ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0