Tack nathalie!

Och mjuka munnen suger girigt sperma! Jag är inte blond längre, jag ligger och gråter i fosterställningen. Och avsugning. Hemma hos Amandla, Cavron, Jonas, så sköna människor. Av porrstjärna! Hö hö hö. Hennes förbjudna drömmar blir snart verklighet i familjens soffa - hon uppfylls av två stora kukar. Haha, bara skojja! Bloggläsare älskade min nya hårfärg på stan, så söta såå! Och tusen tack till Bobby som fixade mitt hår!! Linégatan 19 hittar ni honom om ni också vill. Sry för att jag inte har bloggat idag, har färgat håret

En ung,söt och ovanligt kåt Filipinska har saftig lesbsik sex med rakning, massagestavar, mycket analt! och fina närbilder på hennes rosa lilla fitta. vad tror ni? hahah man kanske inte ska blogga när man är för uttråkad? Jag har typ sovit i två dygn sen jag kom hem, jag är så galet förkyld och trött. H går och handlar mat åt mig och jag ligger hemma på spikmattan. Undrar vad som skulle hända om man gick ut såhär… Det får vi nog aldrig veta. såhär då? Igentligen visar den sista bilden mer men jag tror ändå att den första skulle få värst reaktioner

På dejtingsajter förskönar vi oss som personer enligt den här artikeln från Aftonbladet, Wendela. Vänner är som underkläder. de är nära! Bra vänner är som kondomer


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0