Svininfluensa

En tand som antagligen måste dras? Det blir vanligare och vanligare att jag i inkorgen får läsa om att det på kontaktsidan är "överblivna kvinnor på 120 kg och 150 cm långa" som sitter där och frossar bland alla kukar och vackra vältränade män. Och att jag är en av dem! Detta svar kommer oftast då jag tackat nej. något som gör dig varm i hela kroppen

Bild 2 En kvinna ligger i underkläder och ”bresar” med benen medans (vad det framgår som) deras barn står utestängd utanför dörren. En kvinna onanerar med en gurka uppkörd i fittan

Underkläder , väljd rätt underkläder , kanske en maggördel? Kommer ni ihåg att jag skrev att min kamera var trasig och att jag skulle fixa den idag. ? Jo, självklart så funkar den när han på ONOFF skulle kolla på det, typiskt va

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0