Rödluvan och den välutrustade jägaren

Jag ska inte till kontoret idag utan jobba lite hemifrån innan jag ska på möte med min bokförlag Forum vid lunch och sedan till Bobby och göra mig ordning med Tyra och Kenza innan vi ska. En av oss hade fått höra ”Men så fattiga är vi inte att du måste sy underkläder” av. På syjuntan diskuterade vi nyttan och nöjet med att sy egna underbyxor (som trosor heter på finlandssvenskt håll), eller om det alls är värt besväret. Hon smeker klittan och tränger djupt in i fittan med fingrar och löskuk

Det är ofta man tipsar om olika sidor via bloggar men nu måste jag faktiskt varna om en sida. Såg precis att jag fått en ny följare, Johanna. Välkommen tjejen! Skulle faktiskt vara kul om fler kunde klicka på att ni följer min blogg så att jag får veta vilka ni är och läsa era bloggar om ni har någon. Men ovanan ställer ofta till stora spratt

Du kommer att bränna gummi under denna heta tonårsritt! Upplev hur viktig studenten är? Du skulle kunna hamna i en slampig porrfilm annars! . Jag berättade förra veckan att jag har fått möjlighet att gästdesigna för mitt favorit-väskmärke Apriqot! Min fina modell har jag döpt till Sophie. Jag och Emma sover i en stor säng och Wali får sova på golvet, precis som det ska vara! Ikväll lägger vi en till kille på golvet. Tanken med väskan är att jag ville ha en väska som rymmer ALLT och ändå håller och är bekväm att bära. I Sophie får min stora dator plats, min kalender, anteckningsblock, sminkväska


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0